Sonkayalar canım bende 12.haftadayım tek yumurta ikizlerine hamileyim,bende de hiç bişi yoktu 3gün önce temizlik ev toplama vs olaylarına bi daldım hoopp akşama kahverengi leke tarzında belirtiler başladı apar topar doktora gittim,herkese verilen fitilden verdi 2hafta yat dinlen hiç bişi yapma dedi,bendeki durum rahime yakın olan kistin kanamasından dolayıymış,ama aşırı panik ve korku oldum,şimdi bolca dinlenip yatıyorum kanama ilerlemesin diye,doktora gitmediysen mutlaka git bi gözük nolur nolmaz,çok çok geçmiş olsun