Kubra1806 Merhabalar ben şu anda 10 haftalık hamileyim ve dünden beri sol kalçamda yururken özellike ağrı oluyo aynı durumu yaşayan varmı doktora gitmelimiyim sizce
suscarparimm Kubra1806 Me ✋ kızımda yaşıyordum öyle kaldı geçmedi tekrar hamile kaldım daha da arttı fıtık denildi ama benimkine siz gene doktorunuza sorun magnezyum eksikliğide olabilir
Deletedmom_51 Kubra1806 brnimde öyle oldu. Ara ara hala daha ağrıyor bıçak saplanıyor gibi ağrı hemde ama geçiyor şuan 14.haftamdayım bir sıkıntı yok çok şükür
Kubra1806 suscarparimm normalde böyle bişeyim yoktu dediğim gibi dünden beri var vücut kütlesi arttıkça olabılıyomus fakat ben yaşayan varmı sormak istedim
Kubra1806 Deletedmom_51 biraz olsun içim rahat etti normalde ikinci üç ayda başlıyomuş agrılar bizde erken etki göstermiş demekki
Mer93 Kalsiyum alımı yetersiz olabilir doktorunuza söyleyin benim de öyle olmuştu hatta üzerine basamıyodum topallıyodum resmen osteocare vitamin verdi onunla geçmişti doktorunuza söyleyin siz
Kubra1806 Mer93 doktorum ilaç verdi kullanıyorum ama endişelendim bi an çünkü yürürken rahatsız ediyor beni