https://resimyukle.io/r/yKnEwDrWrY 💙
https://resimyukle.io/d/R3ESVx7aMsWyN7MEvQu541irDX7uXeGOrg2q4v2AKMGxrdLQ4MYPKQt5RIhgg8SF 💙
39+6 ile dogum yaptim son gün sezeryan olacağı belli oldu normalde normal dogumdu kontrol lere falan geldigimde hicbir sorun yoktu taki o gun ameliyat gününde görene kadar oğlumu öpmek icin yanagima getirdiklerinde sevincten gözlerim parlıyordu sevdiğim adamdan en güzel armağan diye hicbir ağrı sızı umrumda degildi ama opmemle ebenin cocugunuzun sol el parmaklarinda kisalik var diyene kadar ….
Basimdan asagi kaynar sular döküldü mutlulukla üzüntüyü aynı anda yaşadım etkisinden cikamadim direk parmaklarina baktim ve gördüm ebet kisalik vardı 4 parmaginda tirnaklari olusmamisti ben sürekli ağladım doktorum neden ağlıyorsun bak bebisin dünyaya geldi dedim parmaklari dedim parmaklarinda kisalik varmis gördüm dedim hayır dedi ben ellerinden tuttum cikardim gormedim dedi yok var ben gördüm dedim oğlumu o an goturmuslerdi zaten odaya geldigimde esimin amcasinin kızı vardı refakatci olarak mutlu gozlerle bana baktı o an parmaklarinda kisalik var diyebildim sadece sok olmuştu ama belli etmiyordu eşim annem aşağıda bekliyordu 7 ağustos pazar günü sabah 11.30 saatindeydi pandemi yayıldığı icin eşim bile gorememisti aksam refakatci saatini beklemek zorunda kaldık ona cok zor soylemistim sürekli ağlıyordum ama onun o guzelligini görünce o sırma saclarini görünce mutluluktan deli de oluyordum …
Üzülmem ağlamam kesinlikle Allah’a şirk koşmak falan değil sadece beklemedigim bisey olduğu icin beni darma duman etmisti yinede cok sukur neler neler gördüm Allah’im sana sukurler olsun dedim cok sukur sağ salim geldi sen onu bize verdin diye 🤲doktora kizdim neden goremezsiniz diye ultrason da falan gerci bilsem o cocuk yine benim oğlum benim cocugum tabikide aldırma falan olmucakti ama belki bilsem kendimi hazirlicaktim belkide daha cok yipraticaktim ama anı olunca kötü olmustum tam 12 gün oldu zaman su gibi geciyor hastanelerden eve gelemiyoruz sürekli tahliller falan o sırada sezeryan dikislerim enfeksiyon kaptığı icin de dikislerimi hala alamadilar hem cok mutluyuz oğlumuz icin hemde özellikle ben ilerisini düşünüyorum insAllah oğluma bisey engel olmaz diye eşim de uzuluyor ama belli etmiyor Allah tan gelene hicbir şey dediğimiz yok ama hep şu cümle var akillarimizda derdi veren Rabbim belki dermanida verir ondan hastanelerdeyiz yoksa inkar etmek bizim haddimize değil…