kalbiminpariltisi Bat 24, belime çok şiddetli bıçak saplanır gibi bir ağrı girdi yerimden zıpladım. Başka da hiçbir şeyim yok böyle bir gebelik belirtisi var mı?
Busraaaakkk kalbiminpariltisi bat 17 benimde ancak regl olmadım belimde bıçak saplanır bi ağrı girip geçiyor bu belirtiden sonra gebe miydiniz acaba çok uzun süre olmuş ama belki hatırlarsınız
Ftmnnr kalbiminpariltisi belimde ağrı yoktu ama alt karın ağrılarım vardı sanki böyle o bıçaklar sokuyolar gibi bir tane de 5-10 tane bıçak sokuyolar gibiydi sebebi ne diyor öğrenmeye gittiğimde öğrenmiştim
Busraaaakkk Ftmnnr ay yok benim belimde oluyor yel gibi girip aklımı alıyor tekrar geçiyor, kasıklarımda da batma ve yanma hissi var. Günüm geçti ama testler negatif çıkıyor :(