Ezgican- 39.haftadayım hatta son günleri pazar günü 40.haftama giriyorum ama son 1-2 gündür aşırı uyku hali var üstümde Son haftalarda var mı aynı sıkıntıyı yaşayan
Ezgican- SinemUnalOzturk neden böyleyiz acaba ya doğum yaklaşıyo da vücut dinlen uyu mu diyor acaba 😄
SinemUnalOzturk Ezgican- Geceler eziyet ya. Sıcaktan bütün gece dolanıyorum evde. Saat başı WC. Ama bugün gündüz ilk defa bu kadar uyudum ve vücudum sanki kırılıyor halsizlik falan. aşırı sıcaktan mi dediğin gibi doğum yaklaştı ondan mı bilmiyorum 🙂😁
yozgey Bebeğiniz uyutuyorsa ne güzel yatın uyuyun ne güzel. Doğduktan sonra pek şans olmuyor deniyor. Bende uyku sorun değil de. Gece wc sıkıntı oluyor. Gözümü açmadan yaparsam sorun değil de. Uykum açılırsa 2 saat uyku yok.
Ezgican- yozgey evet bir de wc sorunu var maalesef o durum bende de var geceleri özellikle zulüm oluyor, bugün garip şekilde gün içinde aşırı uyku hali bastırınca merak ettim bian niye böyle oldum diye 🙂
yozgey Ezgican- işin ilginç yanı günsüz 1-1,5 saat wc gitmeyince fena baskı oluyor, gece ise 3-4 saat tutabiliyorum bazen. Ama bazen ☺️
Ezgican- SinemUnalOzturk aynı hallerdeyiz demekki 😄 bi de bazen sabahın köründe uyanıyorum falan normalde son 1 aydır falan ama bugün dediğiniz gibi aynı benim de gündüz aşırı uyku hali direk vücut biraz dinlen mi diyo acaba doğum için diye düşündüm 😅