Srdm Mercimek2022 ben yeni yaptırdım, yaptırmasam içim rahat etmiycekti allah korusun bebeğe bi zarar verebiliyor anlasılmadıgı taktirde
Hacerevgin Mercimek2022 dün yaptirdim devletteki ve ozeldeki doktorum onerdi bende yaptirmaya karar verdim ki ilk bebegimdede yaptirmistim
Deleted4445656 Mercimek2022 bende yaptırma taraftarı değildim doktorum yaptırsan daha iyi olur dedi iyiki yaptırdık gebelik şekerim çıktı risklide oluyor diyet ile önlemeye çalışıyoruz 1 haftadır zorlanıyorum
Minigim38 Doktorun gerek duyduysa yaptir bende kararsizdim burda cok post açtım ama cok sükür sorun çıkmadı tsh hormonumun yüksek çıktığını ögrenmis oldum😊
Gmzgmz91 Mercimek2022 Doktorum bana da önerdi bende kararsızdım ama her gebenin yaptirmasi gerekir dedi o yuzden bilmiyorum.