antibiyotik öyle kafamıza göre kullanabilceğimiz bi ilaç değildir, yarım içmek HİÇ bir şeye yaramaz
antibiyotik tedavisinin süresi vardır o süreye dikkat edilmezse tedavi tamamlanmamış olur iyileşemezsiniz ya da enfeksiyon yeniden nükseder
doktora danışmadan antibiyotik kullanılmaz