Bukett- Kızlar ölüyorum genitalimin tam kenarında çamaşırın geldiği yerde 2 3 gündür bir şişlik vardı sivilce sandım ucu çıksın diye bekliyordum ama yok canımı aliyo artık resmen çıban gibi bişey ucu yok dahada büyüdü yürütmüyo beni napcam bunu ben
TinyBabys Bukett- bende de çıkmıştı. Dayanamadığım için acilden giriş yaptım genel cerrahiye yönlendirdiler. Lokal anestezi ile temizlediler. Doktor görmeli mutlaka. Kendi kendine patlasa bile tam temzilenmezse tekrarlayabilir. Çok geçmiş olsun 😔
busepoyraz @Bukett- ben kendim patlatmıştım sivilce gibi bisey sanıp baya da iltihapla kan karışık akmıştı rahatladım tekrarlamadı ama ozmaan hamile değildim siz yine de doktora görünn