Polat6363 canım bende bir kere geçirdim hamilelik başında gidip kaldığım bir evde geçti çok kötüydüm 3 gün üst üste wilkinson pomad kullandım kıyafetlerimi poşete kapattım zaten evimde kalmadığım için çarşaf vs yataklar temizdi evime temiz bir şekilde gittim ıyy allah kimseye yaşatmasın