_saryamom Büyüyen beşik sizce nasıl hanımlar sabah bir görselde gördüm aslında mantıklı geliyor ama bilemedim sizce nasıl
Hacerevgin _saryamom ben çilekten almıştım kademeli olmadigi için bebegi koyarken cok egilmem gerekiyordu ve sallanmiyordu ama suan kizim 2.5 yasinda ve yatağıni seviyor oda yapmak için gayet büyük oluyor 70×110 büyüyünce 140 oluyordu galiba yatagida icinde dahildi park yataklara o kadar para vermek istemiyorum galiba bunuda buyuyen tercih edecegim
Busra_35 _saryamom Ben kullanıyorum Pierre Cardin marka, korkuluk yeri 2 kademeli, inip kalkıyor. Dolap yerleri çok kullanışlı baya eşya koyabiliyorsunuz. Kızım 4 yaşında 6. aydan beri bu yatağında yatıyor. Ben memnunum.😊
_saryamom Sehrbnon122 Büyüyen beşik yazarsan Trendyol hepsiburada gibi yerlere çıkar beşik halde ¾ sene kullanılıyormuş sonra beşiğin üstünü çıkartıp uzatiyormusuz yatağı genç yatağı gibi oluyor sanirum o da 9/10 yasa kadar kullanılıyormuş tam bilmiyorum ama bir yanım daha kullanışlı daha iyi derken diğer yanım kararsız isterseniz bakın bi fikrinizi söylersiniz ☺️
Sehrbnon122 _saryamom baktım canım ama ben bunları görmüştüm ya ne bilim şuan bebek odası yapmayacağım için bunu pek kullanışlı bulmuyorum yaa ikizler bide benimki daha park yatak tarzı beşik düşünüyorum bilemedim
damiiss Bir kaç arkadaşım alıp kullandı memnunlardı ama ben tercih etmedim çünkü belli bir zamandan sonra yatağını odasını ayırsam bile sürekli gidip bebeği o yatağın içinden almam gerekecek ya da düştü mü kalktı mı diye sürekli endişeli olucam diye montessori almaya karar verdim
Bebetooooooooooo Ben de buna bakıyorum ,ölçüleri 60*120 odamda zaten fazla yer yok bu ölçü benim için yeterli ama bebeğim rahat eder mi içinde . Sizlerin de fikrini almak istiyorum.
Bebetooooooooooo Kayın ağacından üretilmiş ahşap parçalar bir bütün yapışık,çıkma gibi bir tehlikesi yok. Tekerlekli,Hem anne yanı oluyor hem 4 ayrı kademeli ,hem sallanma hem sabitleme özelliği var. Montessori de oluyo bana kullanışlı geldi