Seymaben kizlar kizim daha 4.5 aylik gecen hafta supheli bi iliskimiz oldu esimle hemen ertesi gun hapi vs falan aldim ama yinede her ihtimale karsi bibtest yapmak istedim sanirim test kiti bozuk cikti yinede belli olurmuydu gebelik olsaydi
funnymummy Seymaben test bozuk öncelikle canım ama daha 1 hafta geçmiş üstünden 13-14 gün geçince belli olur zaten kendini strese sokma şimdi bekle biraz daha öyle tekrarla
Mervedez159 Seymaben benimde ilk boyle olmustu bozuk sandım sonrası iki çiZgi😂 Ama bir haftada belli olmaz diye düşünüyorum adetin geçmemiş daha
Deletedmom_85 Çok damlattın sanırım dağılmış. Bir test daha yap bence testte bozuk gibi geldi C çizgisi bile net değil
Seymaben Deletedmom_85 yok kuzum 4 damla diyordu oyle damlattim c kismi bile tam anlamiyla cikmadi sayilir yarin tekrarliycam🙏
Seymaben ipekveatlas bende oyle biliyorum ay cok sinirlerim bozuldu 🤦renk dagilinca t nin olduğu kisimda elim ayagim bosaldi resmen😱
Seymaben yigitinannesiiiii bikere daha tekrarlayayim testi ondan sonra bende dusunuyorum kan vermeyi🙏