Kbraa5 ben etkisini gördüm ama hastanede sütüm gelmişti. Saçma bir lohusa kafasına girip sütüm az tribi ile bestlak içtim. Sonra da sıtmalar, mastit başlangıçları neler yaşadım😂 yani işe yarıyor ama beyinde bitiyo inan, sezaryen olman bişi değiştirmez. Sütüm yok gelmiyor deme. Olumlama yap. Şakır şakır geliyor sütüm çok de hep, emzirirken loş ışık ve yalnız olmaya calıs hep iyi seyler düşün. Kimsey de dinleme bin kişi fikir vericem o an cunkü😉😀🌷