Simge10 Yarın sezeryana giriyorum çok heyecanlı duygusal korku bütün duyguları bir arada yaşıyorum dualarınız da bana yer verin lütfen🥰🥰🥰🙏🙏🙏🙏🐣
ayse3452 Simge10 ay sag salım kucagına almayı nasıp etsın rabbım zaman geccese banada gelse 😍kac haftalıksın
Egemen_ozgur_annesi Simge10 yarın bebeğinin o misss kokusunu hissedince varya ne korku kalacak ne endişe. Sağlıkla sıhhatle kavuş inşallah bebeğine 💕💕
Simge10 ayse3452 39+1 normal çok istedim ama risklerden dolayı sezeryan nasip oldu o kadar heyecanlıyım ki anlatamam🥰🥰🥰🥰