Asillll öncelikle doğumum normal doğum oldu ve bebeklerim beş gün kaldı küvezde eve geldim annem 13 gün kaldı ve iki yaşındaki kızımı aldı memlekete gitti ve ben ilk kizimda yaptığım hatayı yapmiyom sana şunu soylim bebeklere tek bakıyorum ve çok zor cokk ama aklıma şunu koymuşum elbet büyücek ve böyle kalmicaklar yeterli kiloları iyi olsun sağlıklı olsun başka bişey istemiyom toplasan iki saaat uyumuşum ama dinç kalmaya calisiyom sürekli ilk 6 ,ay zor sonrası kolay rrabb yardımcımız olsun sende öyle yap geçecek de geçecek ev isi umrumda değil üsten temizliyom yemek onlar uyurken hemen yapiyom. Sadece kendini uykusuzluğa hazır et uyumucsm de ve beden bı yerden sonra alışıyor ellinden geldikçe güzel geniş bı oda yada sLonda büyütmeye çalış yatak odası hep insanın uykuys megil ediyo ayy çok uzun yazdım hikaye anlatır gibi 😂 kafam gitmiş ve isyan ediyor etmiyiz de sonra diyimki kızım büyüdü bu kizlarimda büyücek ve yazın istediğimiz heryere gidecez öyle dusun