353877 Helinozan benimde o zamanlar öle oluyordu canım. Süt içebilrisin yanında 1 adet muzla. En azından mideni bastırır
Yeniannexx Helinozan Bende aynı durumdayım 5+6yım.. Sabah kahvaltı yapamıyorum ayni şekilde hiç halim yok kendimi çok hasta gibi hissediyorum hicbisey yemek istemiyorum :((((
Cgdm34 Helinozan aynı ben 🥹🥹🥹bende oyleydım cok sukur 16. Haftadan sonra normale dondum😌sende atlatacaksın ınsallah canım
Minigim38 Helinozan benim bulantima en faydali gelen buz ve sade dondurmaydı soguk suydu ama 1 yudum anca icebiliyordum doktorum en son care bunu söylemisti
353877 Helinozan o süreçte ben bulantı ilacı kullandım canım. Baya faydası oldu en azından yemek yiyebiliyodum. Yine sabah bulantıları hic bitmedi ama aksam yemek yedim. Haşlanmış patates de benim bulantımı baya aldı
Minigim38 Helinozan bende öyleydim sadece küçük küçük yudumlar al aradan 10 dakika gecsin bi daha küçük yudum ic boyle böyle devam et. 4,5 ay boyunca sadece buz ve kraker ile beslendim 7/24 saat, bebegim vücuduma besin kabul etmiyordu ne yesem beni ve bebegimi zehirliyormus sürekli hastanede serum takviyesi aldım evim hastane oldu diyebilirim heryerim kan almalari icin delik tesik olmustu. Sürekli kan kusuyordum riskim vardı cok sükür gecti o günler. Soguk seyler ye hava sıcak zaten yediklerin bebege gidene kadar kaynamış olur
Helinozan Minigim38 bizim komşu hata doğum yaparken doktorlar direk demiş cok soğuk tükettiğin için bebeğin bronşit demiş
Minigim38 Helinozan ohoo inanma boyle seylere yediklerimiz bebege gidene kadar ne hale geliyor o soğuk seyler kaynamış oluyor
353877 Helinozan biraz fazla kusma sayısı ve su kaybediyor vücut. O yüzden hic vkait kaybetme cnm git
Rabia-a 6.haftamdayım. Buz dolabının kapağını açmak bile ölüm geliyor bulantılardan. Kepek ekmeği ve çiğ badem azaltıyor ama onları da aşırı yiyemiyorum. Bazen bu bulantılar, halsizlikler, baş dönmelerinden dolayı başıma iş mi aldım acaba diyorum :(
Almilossum06 Kizlar bende ayni durumdayim hic bisey yiyemiyorum midem yaniyor bulaniyor 4 kilo vermisim ilaclarda fayda etmiyor 9.haftadayim 🥴
Mucize_mm Almilossum06 bende 4 haftalığım bir aydır hic yemek yiyemedim ağrıdan ölüyorum sandım sonra hamile olduğumu öğrendim 2 hafta once o günden beri kendimi zorluyorum yiyorum yavas yavas ama sabah bulantilarim ilac kullanmama rağmen geçmedi sabah kahvaltı yapamıyorum sadece 2 muz bir bardak sut içebiliyorum oglen 13 gibi is yerinde zorla yemek yiyorum aksama hersey normale dönüyor ac olduğumu hissedip yemek rahat yiyorum bence sıcaklarda cok etkiliyor canim