Bugün doktor kontrolüm vardı belli şikayetlerden gittim.
•nefes darlığı , yorgunluk , halsizlik , baş ağrısı , bulanık görme , kalp çarpıntısı vs belli başlı belirtiler.
Doktorum ultrasonla muayene etti her şey yolundaydı ama tansiyonumu ölçü yüksek çıkmış 1 hafta tansiyon ölçümü yap sabah akşam kontrol et not al sonra geri gel dedi.
Beslenme olarak da sorduğum da tuzlu yeme , güneşe çıkma bide kendini çok yorma dedi. Bu arada pek anlamıyorum ama 14/8 çıkmış tansiyonum.
Şimdi ne yapmam gerekli bunu yeme yükseltir vs dediğiniz şeyler var mı ? Ya da bunun faydası olur yap dediğiniz ? Bilen arkadaşlarım yardımcı olursa sevinirim 🌼