melekzehra 14 aylık kızım var salı Doğumun var kızımı özlerim eşim getirse alırlar mı ki bi kaç dk görsem
Meleklerim545 melekzehra almıyor maalesef bende şehir hastanesinde doğum yaptım 3 gün önce eşim yatan servisle konuştu kızımı da gelse annesi onu görse olur mu demiş hayır alamayiz demişler eşim beni görmeye geldi kızım hastanede teyzesinin yanin da bekledi
Adamiranin__annesi melekzehra alırlar ya ben ameliyat falan olduğumda cocugumda giriyordu yani odaya ziyarete niye almasinlarki