Ben Mayıs ayında daha sezon acilmamisken girdiğimde hiç bir şey olmuyordu ama deniz sezonu açıldıktan sonra ne zaman girsem hasta oldum, enfeksiyon kaptım. İlaç vs kullwnmak zorunda kaldım ama soyle benim bulunduğum yerde işletme vs yok o yüzden duş imkanı, mayo değişme olayı yok. Ondan ötürü olabileceğini birde Marmara Denizi evet çok temiz kıyılar ama içten bitik bir denkz olduğu için oluyor büyük ihtimal.