İlk oğlumda benimde öyleydi azdı hareketi meğer plesanta önde olduğu için yastık görevi görüyormuş ondan fazla hissedilmiyomus bu oğlumda plesanta arkaya yerleşmiş karnım yerinden çıkacak gibi oynuyo 20.haftadan beri detaylı ultrasonda doktorumuz öyle söyledi bana