Meleklerimm11 valla ben kafama göre gidiyor gibi biseyim ilk haftalar zaten bebek kalp atışı derken geçiyor Allah’ın işi ya 7. Haftamda 1 ay sonra çağırdı 9. Haftamda lekelenme var diye gittim 10. Hafta 10. Günün içinde diye gittim 11. Haftamda ikili için gittim 12+6 da cinsiyet için 🤣🤣 doğum günüm diye şimdi 13+6 iken gidicem 10 gunicinde muayene ücretsiz ya dibine kadar kullanıyorum valla onları 🤣🤣🤣 bu gidişle daha da giderim bebişi görmek için duramıyorum ki yerimde ilerleyen zamanlarda herşey rutine bağlanınca napicam bilmiyorum bende alıştım sürekli gitmeye görmeye 🤣🤣