Kızlar bugün kan testi verdim polikistik over olduğu için adet günümü tam bilmiyorum bir kac aydir duzensiz yumurtlamam gec oluyordu bu ay takip yapmadim ne zaman oldu bilmiyorum buyüzden. önceden 32 gün döngüm oluyordu o şekil baz alirsam 9 gün gecikme var. Dedigim gibi yumurtlama gec oluyor. Bugün betaya baktırdım 1.7 çıkmış doktora durumumdan da bahsettim olmazsan bir hafta sonra tekrar bakalim dedi. Başına böyle gelen var mi yükselir mi acaba fikirlerinize ihtiyacim var. ( bu arada benim önceden degerlerim hep 0.100 çıkıyordu 24 gün gecikme olduğu zaman bile bu sonuc çıkıyordu)