Mine28 Amin canım inşallah ben hissetmiyorum açıkcası henüz ama eşim en başından beri hep erkek hissediyor ikimizde sağlıklı olsun da cinsiyetin önemi yok diyoruz ama merak işte ☺️🙈 beni bu ara hep kıza yönlendirdi eşimin tarafı çünkü eşimler 7 kardeş 3 erkeğin de ilk bebekleri kız o yüzden eşim içinde 4. Erkek diğerlerinin ilk kız oldu seninde kız olur diyorlar kız da hissediyorum bı yandan da erkek hissediyorum bilmiyorum herşey Allah’tan bakalım salı günü kontrolümüz var 12+3 olucaz Allahın izniyle eğer gösterirse belki öğrenebiliriz. Ayy uzun oldu canım kusura bakma sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin de Rabbim başka birşeyin önemi yok gerçekten