Deemetibostnci Alttan muayene mi olamadım nts ye giremedim tansiyonum bugun deli gibi oynuyor ağrım var sancım yok ishal mide bulantısı ölcem son günleri gelenler napıonuz gitsem yatırır mı acep artık dogurmak istiyorum
Aalleeyynnaa Deemetibostnci ishal ve mide bulantısı doğuma yakın oluyormuş zaten inşallah kısa zamanda sağlıkla 😊
Minikoanne Deemetibostnci son 13 gün ama bende garibim ya içim daralıyor bunalıyorum hareket edemiyorum gece hiç uyuyamıyorum bide sinir var ki anlatamam 🥴 sıcaklardan mahvoldum dogursam biran önce aşırı daralıyorum ne yapcam ya😭😭😭
Mebrure Deemetibostnci tansiyon tehlikeli demişti doktorum bence Bi gidin doktorunuza şikayetlerinizi iletirseniz hem içiniz rahat eder :) benimde son 25 gün gosteriyor heyecanlıyız aksamlari mide bulantısı çekiyorum çok
Aalleeyynnaa Benimde son 11 ama hiç bir belirtim yok açıkçası. Doğmaya niyeti yok sanırım. Sadece sıcaklar yüzünden günde 3 kez duşa girmek yoruyor. Bende doğurmak istiyorum ama henüz niyetli değil gelmeye. En kısa zamanda sağlıkla kavuşuruz inşallah hepimiz
Deemetibostnci Mebrure 19092021 Minikoanne Aalleeyynnaa acilden yatırdılar açılma sancı yok tansiyonu düzeltmeye çalışıyorlar gece burdayım nolcak belli değil
Deemetibostnci Aalleeyynnaa gitmek istiyorum doktor tansiyon düzeltelim dio seruma ne koyuyorlar bilmiom refakatçı almıolar covid den yine of ya