Sevgiiss Kızlaaar çok sıcak sanki zaman durdu. Bende görür müyüm 35 36 lı haftaları 🤲🏻 Oğlumu bir an önce koklamak istiyorum. Rabbim hepimize o güzel günü nasip etsin 🤲🏻💙
09Tugba_0909 Sevgiiss kız valla bende 25 haftalığım zaman geçiyor evet ama bizler bir beklenti içinde olduğumuz için geçmiyor sanki bende biran önce zaman geçsin kızımı hayırlısıyla kucağıma almak istiyorum artık 🧚😌😌
esra-pektas Sevgiiss Bende 31+1 deyim aynı senin dediğin gibi zaman durdu sanki hep aynı yerde sayıyorum 🤦 goguslerimde aşırı kaşıntı var o da sıkıntı oluyor 🙄
Sevgiiss 09Tugba_0909 amin canım inşallah. Sanki herkesin haftaları ilerliyor benimki sabit kalmış gibi hissediyorum 🤷🏻♀️😀
Giz89 Sevgiiss bu 2. Hamileliğim daha sakin relax geciyor 2 ay hiç gitmemisiz doktora düşün yani 😅 buda erkek o yüzden 0 alışveriş 😅
Hediyemmm Ayy hanımlar ben daha 7+1 deyim inşallah hepimiz sağlıkla bebişlerimizi kucamıza alırız banada dua edin bende sizin gibi son günlerimi sayayım🤲🤲🤲🥰🥰🥰❤️❤️❤️