Merhaba değerli anneler,iki sorum olacaktı sizlere..Birincisi son günlerde göğüs ucumda acı hissediyorum bugün baktım küçük küçük çatlaklar oluşmuş ve kuruluk var şimdiden bişey yapmam gerekir mi?Diğer bir sorum enfeksiyon idrarda bişey çıkmadı doktorum sürekli fitil veriyor kullanıyorum tekrar başlıyor idrarda bişey olmadığı için antibiyotik veremem diyor doktorum bu sorunu çözen var mı akıntım var bitkisel bir yöntemi var mısır.Bu arada 20 haftalık gebeyim.Uzun oldu özürdilerim.