Rabiaasela 11+4 günlük hamileyim karnımın üst bölümde be kenarlarında şiddetli ağrı var acaba aynı durumu yaşayan varmi doktora hemen gitmem gerek mi
Ysm0307 Rabiaasela aynı günümüz bende de oluyor ara ara ama tabi herkesin farklı nedenleri olabilir başka belirtileler de varsa yanında git doktora tabi
Mysmrt Rabiaasela ben de 12 haftalığım tam ve kaç gündür karın ağrısı çekiyorum ben de bilmiyorum ama normaldir heralde büyüyor sonuçta artık
Rabiaasela Ysm0307 benim aşırı şiddetli dayanamayacağım gideceğim gebelik zehirlenmesi olabilir dediler korkuyorum