Bugün ilk kez gittim özel sağlık sigortam olduğu için sadece doçent farkı olan 429 lira ödedim.Tane tane her şeyi anlayabileceğim şekilde anlattı sakin ve pozitif bir doktor, numarasını da verdi yazdığımda da dönüş yaptı muayene süresini de kısa tutmuyor. Aklımdaki her şeyi rahatça sorabildim