Merhaba anneler daha ilk anneligim sizlere birsey sormak istiyorum süt sagdiginda azalır kesilir diyenler var burada doğru mu benim 2 haftalık bebisim gece uyanık gündüz uyuyor memeyi almıyor gündüz bende sagip veriyorum hata mı yapıyorum sağmamak mi lazım bi söyleyin içim içimi yiyor burda öyle postlari görünce