Merhabalar kızım şu an 11,5 aylık 29 haftalık hamileyim bugün muayeneye gittiğimde doktorum riskli bir gebelik olduğunu sıfır sancısız doğum yapmam gerektiğini sanki çekmem dahilinde kesilerde yırtılma olup olmayacağını garantisini kimsenin veremeyeceğini söyledi Benim gibi iki gebelik arası kısa olan var mı doğum yapan tecrübelerinizi paylaşıp içimi rahatlatırsanız çok mutlu olurum şimdiden çok teşekkür ediyorum