Arkadaşlar merhabalar belimin yanları ağrıdığı için tahlil verirler belki diye acile geldim. Bi de akıntım oluyor diye onu söyledim devlette bu arada. Adam alttan kalın plastik bir şeyle akıntıya bakicam diye muayene etti beni daha doğrusu edemedi canım çok acıdı bıraktı nete baktm plasenta aşağıda olunca yapılmaması lazimmis ben de unuttum doktorun öyle dediğini bisey olur mu sizce. Minik bir kanamam olmuş tahristen mi bilmiyorum çok gerginim suan. Keşke gelmeseydim.