Meliha09 Kızlar 22 haftalık karnım bana az gibi geliyor sabahları kalktığımda daha düz oluyo hatta 2 buçuk kilo almıştım en son sizde durumlar nasıl🤷♀️🙏
Dilaraortacc1 Meliha09 bende 7.aya girince belli olmaya başladı şuan da 38.haftaligim biri.gorse 6 aylık der 😂
bukurosnana Meliha09 İlk gebelikse pek belli olmuyor diyorlar canım. Benimde öyle 26 haftanın içindeyim artık 7. Aya giricem karnım seninki kadar bile değil😇😇
durumom2022 Meliha09 ya ben kiloda aldım 27 haftalığım bu kadardan hafif büyük karnım bende endişeleniyorum karnın düşük diyorlar fln bende büyümüyor mu bebeğim diye endişeleniyorum
Gmzbiri Meliha09 normal canım 4-5 hafta sonra hamile görüntüsü iyice gelir🤗bebiş sağlıklıysa takılma 🤗
Meliha09 Dilaraortacc1 burda yan durdum düşük bel çektim yakınlaştırdım yine belli ama bana az gibi geldi demekki bazen olabiliyor bünyeyle alakalı😊🙏
Dilaraortacc1 Meliha09 iç karinla alakalı ilk başlarda çok üzülüyordum ya hep heves etmisimdir koca bir göbeğe 😂 ama işte iç karin genisse fazla buyumuyor göbek çatlak konusundan şanslı olursun
Usnac1995 Doğuma nerdeyse 1 ay kaldı. Benimde öyle aşırı göbeğim yok. Toplasam 4-5 kg aldım oda karnımda zaten. Top yutmuş gibiyim 😂
Mery1234 Meliha09 canım bende 22 haftalığım uzandığımda benimde karnım çıkmıyor iç karın geniştir belki