bsnrd şimdi gördüm yazınızı, bizim ailedeki çocuklar beyhekimdeki nursen hanıma gidiyor şuan mesela 11 yaşına gelenlerde var hala onların hastalıklarını unutmadı. Aileye katılan bebekleri götürdüklerinde bile 10 sene önceki çocukların isimlerini seslenerek hastalıklarını soruyor nasıl oldular diye. Allah nasip ederse bende bebeğim doğduğunda ona gitmek istiyorum