Ben 137/87 ile hastaneye gitmişdim (el ayak şişmesi, baş ağrısı, halsizlik, sağ ğst karın ağrısı vs herşey vardı) ama çok şükür gebelik zehirlenmesi cıkmadı idrar testi yapıyorlar. Ama bana 130 normal hamilelerde dedi 150 felan olutsa gel demişdi başka şikayetleriniz varmı sadece yüksek tansiyon olmuyor cünki takip edin her 1 satde bir yükselirse felam gidersiniz