Kızlar merak ettiğim şey şu 34. Haftamdayım 2 hafta sonrasına randevum var. Ama anladığım kadarıyla 37de de çatı muayene için tekrar çağıracak doktor ve ben doğum paketi yaptırdım toplam 10 muayene yazıyor. 37den sonra randevu vermeye devam ediyor mu doktorlar yoksa biz oturup doğumu mu bekliyoruz?