Kalbim-22 Merhaba hamisler bugün muayene oldum cok bulantim var dedim sadece bulanti ilacı verdi bu dönemde vitamin yada kan ilacı kullanmak gerekmiyor mu?
nursmeric Kalbim-22 tahlil yaptırmanızı istemediler mi? Tahlile göre takviye yazıyorlar. Bir de ilk üç ay için folik asit. Doktorum ben de kansızlık olmasına rağmen üç aydan sonra başlayalım daha fazla mideni bulandırır demişti
baby3_ Kalbim-22 doktorumdan istediğim halde sadece folik asit dedi. Şimdi 3 bitiyo vitamine başladık
Dark Kalbim-22 folik asit kullanılıyor, eksiklik varsa d vitamini. İlerleyen dönemde diğerleri kullanılıyor. Doktorunuza güvenin 😉
Kalbim-22 nursmeric tahlillerim normal çıktı ama herkes vitamin sorunca bende suphede kaldim.folikasit kullanıyorum
Betuulsenn Kalbim-22 vitaminleri 3. Aydan sonra veriyorlar canim, bi tek d vitamini eksikligine baktır o varsa erken başlıyorlar
nursmeric Sanırım onlar daha ileri haftalarda kullanılıyor tahlilleriniz normalse bir şeye ihtiyacınız yoktur diye düşünüyorum doktorunuz da yazmamış zaten stres olmayın 🥰