Bbbbnn Zorlusurec 540 oldu canım ya 410 la başlamıştık doğumda standart paket 10 bindi sabitletmiştik fiyatı şuan kaç bilmiyorum
2pati1baby Bbbbnn Mustafa taş ta tüp bebek yaptırmıştık gelişimi olmamıştı. Kalp atışı var ama sesini duyamamıştık.Cemal bey bakmıştı ama üslubu çok kötüydü .Şimdi kendiliğimden hamile kaldım 9 haftalık iyi gidiyor şükür
Dilaraortacc1 Zorlusurec valla gayet güzel ebelik okurken stajımı orda gördüm bekarliktan beridir de Dinçer Sümer e gidiyorum o kadar efendi bi doktor ki çok sakin çok şirin fiyatı da gayet uygun asgari ücrete zam gelmeden önce 170 di şimdi 220 oldu ondan ucuzu yok zaten şuan
Bbbbnn 2pati1baby yaa gözün aydın canım Sağlıkla kucağınıza alırısnız inşallah. Doktor biraz kişisel mevzu ya beğenen beğenmeyen göreceli
Hnd3535 2pati1baby merhaba tüp bebeği ne zaman yaptırmıştınız fiyatını hatırlıyor musunuz ilaçlar dahil fln
Yagmurkaragoz Zorlusurec 220₺ muane ücreti doğumda 5500 evet bilgili doktor yaşıda 60 felan tecrübeli ilgili
Allahkahretmesin1 Zorlusurec Hüma hastanesi hakan Kaya var çok memnun kaldım ben tavsiye ederim hastane eski biraz ama doktorlar ebeler çok ilgiliydi doğum yapmadım kürtaj oldum devlet Hastanesi’nde yaptırdığım testlerde hiçbir şey yok dendi o sonuçları bu doktora gösterdiğinde gebelik kayıplarının sebeplerini söyledi ileri derece pıhtılaşmam varmış biraz da geç gittiğim için boş gebelik sebebiyle kürtaj oldum o hastanede ve başımda duran ebe bile o kadar ilgiliydi ki çatala çıktım kirtaj için doktor geldiğinde gözlerim doldu ebe hep yanındaydı güzel şeyler söyledi gözlerimin dolduğunu görünce başımı falan okşadı baya iyilerdi yani fiyat olarak da diğer özel hastanelere göre daha uygun diyebilirim
afrAybars Zorlusurec fiyat olarak hastane öneremem ama doktor olarak iki mükemmel insan önerebilirim canım ✨ Dünyam hastanesi Aynur Simur ve Acıbadem hastanesi Fatma Kutlusoy Güçlü 👍
muallimehanimmom5 Zorlusurec hüma hastanesi Cahit gözüakca gidiyorum ilk gebeliğimde ve doğumumda ondaydı şimdiki gebeliğimde de ona gidiyorum oldukça memnunum tavsiye ederim
eminemre99 muallimehanimmom5 canım merhaba bnde Cahit hocaya gidiyorum kaç haftalık sin canım beni bir ay oldu yeni geldim buraya Cahit hocaya gidiyorum hani sormayı unuttum hadi erken oldu bebehimiz ulaşabiliyoruz mu Cahit hocaya mesaj atınca evet cevao veriyor biraz geç da olsa a seseryan oldum bn bu da seseryan Allah kısmet ederse o süreci bilmiyorum gece olsa su gelse telefon etsek geliyor mesala
Oesra Hüma Dinçer Bey kesinlikle çok yatıştırıcı bir sakinliği var. Sezaryenden sonra o kadar şey sordum ki arayıp mesaj atıp hepsinde de ilgisi ve bilgisi ile tatmin etti. Dikişlerim de gayet iyi. Ameliyat sırasında da ben çok ağlamıştım acil bir anda doğuma girince orada beni kendime getirdi. Tavsiye ederim.
Oesra Tavsiyem özelde doğum yapmadan bir hafta önce tüm tahlillerinizi sağlık ocağında ya da devlette yaptırıp özele tahlillerim var diyin. Ben 3750 TL’ye Hüma’da doğum yaptım. 52 gün oldu. Tahlillere özelde boşa para vermeyin
Oesra FSCMK doğrudur canım, ne yerinde duruyor ki, ben doğum yapalı çok olmadı zaten tahlilleri dışarda yaptırınca onu düştüler bir de eşimin sendikası vardı %15 sanırım onu da düştüler. Makul bir fiyat oldu bana.