esmerella37 ben kendimi bildim bileli hep bir adet düzensizliğim oluyordu polikistik olabilir diye söylüyordu doktorlar
evlendikten sonra da aynı şekilde adet düzensizliğim devam etti sonra çocuk düşününce doktora gittik ve polikistik over olduğu İçin yumurtalıklarım çok ve sıkmış bu yüzden çatlayamıyorlarmış doktorum çatlatma iğnesi tedavisi ile devam ettik çok şükür ilk iğnede tuttu şuan 31 haftalık hamileyim tedbir amaçlı bi doktora görünmekte fayda var rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah herkesin gönlüne göre nasip etsin 🙏🙏