3302 Herkese merhaba kızlar doğum izin raporunu 32+4 haftamda alsam sıkıntı olurmu alan oldumu bu şekilde
3302 Merve0092 32+4 te alabilecem şehir dışındayım çalışamaz raporu alacam ben sizde almışsınız sıkıntı olmamış ☺️
Merve0092 33 e kaldımı vermiyorlar diye duydum birde rapor alındıktan sonra herhangi bi başka rapor alınırsa çalışabilir raporu iptal oluyormuş