Tispe ikili testimi karşılaşmıştı. Detaylımı karşılamadı. Doktorun sgk ile anlaşması mı ne yokmuş. Onun dışında şuana kadar hastanede bir ücret ödemedim. 32. Haftadayım.
Birde d vitamini ölçümünü kapsamadı. Onu devlette de belirli aralıklarla bakıyorlarmış sadece. Ondanmış.
Anadolu sigorta tss+doğum teminatı olarak aldım. Ekimde almıştım. Ocakta gebe kaldım. Bir ay bekleme süresi var.