Biraz hassas. Öncelikle suyumun gelmesiyle doktora gittim amniyon sıvısi için pedler var rengi değişince sıvı olduğu anlasilan taktılar ve beklemeye girdik buraya kadar herşey normal. Beklemeden sonra saglsun tecrübesiz bir hemşire belli açıklık kontrolü yapmak istedi ve inanılmaz canımı acitarak yaptı zaten bisilerin ters gittiğini anladım. Yanındaki stajerede göstermek için aynı işlemi yaptırdı yine ses çıkarmadım belki normaldir dedim. 37 haftada 1 cm açıklık çıktı ve bu normal sayılıyor heleki 10 gün sonra zaten doğuracakken. Doktorum beklememi söyledi tekrar çünkü peddeki renk çok değişmemişti yani idrar kacirma ihtimalim çok yüksekti . Bir iki saat sonra bu hemşire tekrar açıklık kontrolü için geldi ve baktı.bAkti ama malesef nisane bolgeme dokunduğu için kanamam yani normal doğum sürecini başlattı boşuna. Haliyle açıklık arttı ve ben normal doğuma müsait değildim sezeryan olucaktim 29 agustosta.Kanamam başlayınca 10 gün sonra gelecek olan bebeğim dün akşam 9 buçuk da spinal sezeryan ile geldi ve kuvoze alındi akcigerindeki çekilmeden dlayi . Ve ben şuan o hemşire yüzünden kucagim boş eve geldim . Ama şöyle bir güzellik var spinal sezeryan asla korkulxak bişey değil aksine rüya gibi bir doğum kesinlikle yapın Max 10 dk sürüyor. Spinal asla ama asla acitmitor. Zaten bişey hissetmiyorsunuz işlem sırasında. Tabiiki bebeğimizi canlı kucagimiza almak ta paha biçilemez. Böyle bir hikayem oldu 😞