Kızlar 20+0 haftalık hamileyim. Bugün detaylı ultrasona girdim. Devlete gidiyorum bu arada . Ve bebeğimin cinsiyeti hala belli değil 🤦♀️ Önceki kontrolde cinsiyetini göstermedi bende detaylıda kesin öğrenirim dedim ama yok . O kadar heyecanla hevesle gitmiştim ki hayal kırıklığı yaşadım . Yanlış anlamayın cinsiyeti asla önemli değil sağlıklı olsun da tek istediğimiz . Ama insan artık öğrenmek istiyo kızım, oğlum diyebilmek istiyo. Benim merak ettiğim aranızda böyle varmı başına gelen , cinsiyetini geç öğrenen 🤔