Hesaplama çoğu zaman uymuyor zaten ona takılıp canını sıkma geç döllenme oluyor hep genelde. Benim doktorum son adet tarihimi hiç sormaz bana keseye göre bebeğe göre hareket eder. Ben de 7+1im benim canımı sıkan şey kahverengi akıntı geliyor. Doktor bebekte Bi sıkıntı yok gayet sağlıklı kırmızıya dönerse sıkıntı dedi. 2düşüğüm olduğu için kan sulandırıcı iğne ve ecopirin kullanıyorum progestan fitil kullanıyorum. İnşallah sağ salim Kucaklarımıza alırız 🙏🏻