hilall_17 Sağlıkla kucağına al inşallah Benimde 38+4 2 3 cm açılma var dedi dün doktor Bugünde hafif vijana da batma oluyor acaba açılma olmuşmudur gidimmi tekrar doktora
Dilayyyyy Glshkyk bnde 39+2 ile yatisim yapildi 2.5 cm di 3 saatte dogurdm saglkla alrsn ins. Kucagina
Glshkyk Dilayyyyy edibe-gul07 Amin çok teşekkür ederim suan hafif kendi sancılarım var kolayca dogururum insallah bugün 😇sağlıkla gelsinler bebeklerimiz.
edibe-gul07 Allah yardımcın olsun bir avazda inşallah. Sağ Salim kucağına almanı diliyorum. Ben de bugün doktora gittim açıklık yok. Beş gün verdi doktor gelirse diye gelmezse 25 Ağustos suni sancı ile başlayacağız. Duygularım yoğun.
Glshkyk Dilayyyyy evet yanımda suan gece 23.00 da doğdu 😊 Merimelek evet oldu şükürler olsun kızım doğdu 🤲😇