bhrey cnm benmde tsh 4.52 di geçen gittim 3.28 oldu levotirion dye 50mg verdi uştrsyn çekti guatır çalşmyo kçük nodül var ondn değer düşmyo ddi ilaçta yaZmadı 13 haftalık gebeyim unuttu galba ilaç yazmayı bende geçen verdği ilacı kullanmaya devam ediyorum sorn olr mu blmym