Seymaben 22 ay emzirdim hic diyet ve türevi deyler uygulamadim, 58 ile gebe kalip 65 ile dogum yapip dogum sonrasi yine 58 kiloya hemen düşmüştüm hatta kizim 3 aylik oldugunda 55 kiloydum. Ancak ben ilk gebelik sirasinda asiri kusma bulantidan cok kilo verip son 2 ay ilac ve serumlar sayesinde kilo almistim.
Akabindede hep 55-58 arasi gittim geldim 22 ay tam.
Emzirmeyi birakmadan gebe kaldim ve o sekilde memeden kestim kizimi simdi 58 ile gebe kaldim 66 kiloyum 31 haftalik :)