Kahve
Kızlar 25 haftalık gebeyim salı günü yoğun karın agrısıyla kadın doğumcuma gittim muayeneler sonucu bebekle ilgili değil dedi genel cerraha yönlendirdi kan idrar ultrason sonuçları yoğun gaz dendi enfeksiyon da var dendi iki gün yattım serumlar falan eve geldim hiç bi düzelme yok apantisten şüphenelindi ama emara sokmadılar agrılarım çok şiddetli devlet hastanesine gittim orda da aynı sıralama tahlil enfeksiyon ve miyomuma bağladılar 8 cm lik miyomum var apandisit belirtileri de var ama miyomda yapıyo olabilir büyük dendi nasıl bişey anlamadım etim kopuyo karnımın içinde sanki başına böyle bu durum gelen var mı apandisit sorunu yaşayan var mı