Kızlar az önce doktorumdan çıktım. Ultrasonla göremedi vajinal yolla gördü. Tahmini 5 haftalık dedi kese boyutu 5.84 mm haftaya tekrar çağırdı sizce normal mi daha önce bi düşük geçirdim korkuyorum Sizce kese boyutu iyi mi? Kac mm olurken kese görünüyor tam karından ve kac haftalikken.Cevap verirseniz cok sevinirim