Gmzbiri Sevgili anneler 35+4 haftalık hamileyim. Bebiş doğum pozisyonu aldığı ve biraz da kasılmam olduğu için dr progestan verdi fitil olarak kullanıcaksın dedi. İki gündür öyle kullanıyorum ama bi müddet sonra çamaşırıma beyaz bi şekilde çıkıyo. Sizde de mi böyle oluyo yoksa ben iyi itemiyo muyum?
Selimkemalinannesi Gmzbiri ben ilk 7-12 hafta arası kullandım rahmi temizliyor ondan bide ilacın partikülleri var o yüzden canım
B-ebek Gmzbiri yok canım baya akıyor, hatta ben sürekli kanamam var sanıp tuvalete gidiyordum. Sonra doktoruma soylemeden ağızdan almaya başladım. Yan etkisi çok fazla oldu ama yinede böyle daha rahatım
Merakliannee06 Gmzbiri vücut alacağını alıyor gerisini akıntı ile dışarı atıyor diye biliyorum ben 17+5 yetim hamileliğim ilk zamanlarından beri kullanıyorum hep öyle
TeoMom Gmzbiri Yok canım benim de öyle oluyor vücut fazla olanı o şekilde atıyor yinede itebildiğin kadar ittir
Gmzbiri Selimkemalinannesi teşekkür ederim. İlk kez kullanınca tuhaf geldi🤗bir de ilacın prospektüsünde ağızdan alınır yazıyo doktpr fitil olarak kullancaksın deyince kafam iyice karıştı yanlış mı yapıyorum dedim🤗🤔
Yagmur-35 Gmzbiri hayır canım hem ağızdan hemde fitil olarak kullanabiliyorsun bende 25. Haftama kadar kullandım
Selimkemalinannesi Gmzbiri yok ağızdan da alınıyor evet ama ağızdan etkisi çok az gösteriyor o yüzden vajinal yoldan alın diyorlar Daha çabuk rahme etki etmesi için birde baya it ucunda kalmasın canım dine kadar it korkma vajinanda temizleniyor içinde hamilelikte salgıladığın hormon var korkma
Gmzbiri Selimkemalinannesi şimdiye kadar vajinamı bu kadar keşfetmemiştim sanırım bayağı itmeye çalışıyorum🙈😀
Roxymila Hiç bir Zararı olmaz merak etmeyin , o akıntı bende de olmuştu ben ağızdan yan etkisi olduğu için fitil olarak kullanıyorum , kasılmaları rahatlatır ve daha birçok konuda yararı var bir Sorun olmaz.
Selimkemalinannesi Gmzbiri ah ben birde onu ilk 3 ay düşük tehlikesinde yapmaya çalışıyordum o kadar korkuyordum ki 🥺 şimdi doktor çatı muayene için elini sokuyor tamam diyorum 🤭🤭
Gmzbiri TeoMom daha önce tampon falan kullandım ama bu minik olduğu için itmesi biraz zor oluyo itebildiğim kadar itiyorum🌺🤗
Gmzbiri Selimkemalinannesi senin daha zormuş canım🥺 bebişlerimizi sağlıkla alalım kucağımıza inşallah🤗🤲🏻
Selimkemalinannesi Gmzbiri amin canım vaktiyle sağlıkla doğsun inşallah buraya pozitif doğum hikayelerimizi anlatalım inşallah ben bugün sancı tutsun diye dua ediyorum mesela 🤭 39+1
Gmzbiri Selimkemalinannesi sağlıcakla gelsin 😀aynen pozitif doğum hikayelerimiz olur da inşallah anlatırız🙏🏻🌸
minigiminannesi03 Gmzbiri doğuma kadar Altan alacağım fitil olarak ağızdan aldığım vakit hiç kalkamıyorum. Bide hormonların etkisi ikisi maf ediyor normal akacak okadar günlük ped kullanabilirsin bende bazen korkuyorum tekrar kanamam olacak diye
Gmzbiri minigiminannesi03 inşallah olmaz kanaman sağlıcakla alırsın kucağına🙏🏻 kaç haftalıksın Benim şükür kanamam yok doktorum nst de bazı hareketlenmeler gördü daha erken olduğu için önlem amaçlı verdi.