Selam kızlar 35+3 üm, az önce dr kontrolünden geldim, geçen hafta erken dogum sancılarıyla hastaneye yattıgımda beni muayne eden ebe doktoruma çatımın dar olduğunu söylemiş. Dr normal dogum yapamazsın demiyorum ama bakıcaz, sana egzersizler vericem dedi. Aynı zamanda bebeğimin çatıya indiğini söyledi. Çocuk hem çatıya iniyor, hem dar oldugu söyleniyor, hemde egzersiz vericem diyor, çatı kemigi egzersizle acılan birsey mi? Dar olsaydı cocuk asagıya inip kafasını yerleştirebilir miydi? Benim gibi olan veya benzerini yaşayan var mı? Sezeryan ihtimalinin gündeme gelmesi aşırı canımı sıktı😢cok korkuyorum sezeryandan ben