Kubrabsyg45 11 haftalık gebeyim ama sabah ayağım takıldı düştüm sağ ayağım boşluğa düştü daha doğrusu ama korkuyorum birşey olmuştur diye. Dün kontrole gittim tekrar gitmek istemiyorum herhangi kanama leke yok ama içim rahat değil kötü hissediyorum kendimi
Selimkemalinannesi Kubrabsyg45 canım ne olur ne olmaz 1 haftalık zaten hareket yok bebiste kıpırtı yok nasıl anlayacaksın iyi olup olmadığını bazen kanama dahi olmayabiliyor Doktora git hemen
QUEEN088 Kubrabsyg45 Korkma bende düştüm)hatta oğlum 2 defa karnımada basdı.Bişey olmadı.Sendede kan felan yoksa korkma😊
Anneyim0607 Kubrabsyg45 Gebeliğin henüz küçük büyük olsaydı hiç bekleme derdim. Bu haftalarda eğer bir şey olsaydı yoğun ağrı, kanama olarak kendini gösterirdi korkma benim de kızım var ne tekmeler yedim karnıma çok şükür bir şey olmadı
Tansuuubanu İçin rahat etsin diye bir doktora görün canım,ilk 24 saat önemli diyolar müdahale edebiliyorlar.Ama korkma için rahat olsun ben 3 kez düştüm karnım yere geldi Allah’ın izniyle bişey olmadı
sersss Kubrabsyg45 doktora gidin bence burda aynısını yaşayıp bebeğine bir şey olmayan vardır ama herkes aynı değil geçmiş olsun umarım iyidir bebeğiniz
Kubrabsyg45 Şimdi gittim geldim çok şükür hiçbirsey yok sağlıklı.. Kese havuz gibidir su cevresi öyle etkilenmez çok büyük bir kaza şiddet olmadığı sürece dedi. Ben anne kazada ölüp bebeği karnında olan bebekler gördüm dedi. Ama tabi biz içimiz rahat olsun istiyoruz neyse ki iyi 🌼💜